Časté otázky

Objednávky a doprava​

Ako si vytvorím účet?

Nový účet si viete vytvoriť pod sekciou Môj účet.

Viem si spraviť objednávku aj bez registrácie?

Áno, tovar si môžete objednať aj bez registrácie.

Zadal som zlú doadciu adresu pri objednávke, ako to môžem zmeniť?

Kontaktujte nás prosím telefonicky čo najrýchlejšie na tel. čísle:
+421 917 864 685. Následne pošlite novú dodaciu adresu emailom na solava@inportante.sk.

Môžem si sledovať moju objednávku?

Áno, môžete. Po zasielaní objednávky Vám posielame kód a odkaz na sledovanie zásielky.

Ako prebieha „Platba kartou“?

Pri platbe kartou môžete platiť cez platobnú bránu TrustPay, alebo cez váš e-banking.

Ako prebieha platba „Priamy vklad na účet“?

Po odoslaní objednávky Vám posielame zálohovú faktúru, ktorú uhratíte. Na identifikáciu platby použite vaše číslo objednávky. Objednávka nebude odoslaná pokiaľ peniaze nedorazia na náš účet.

Ako prebieha objednávka na dobierku?

Po odoslaní objednávky Vám pošleme súhrn objednávky. Tovar Vám dodáme kuriérskou spoločnosťou Slovak Parcel Service. Dobierku uhradíte kuriérovi. Môžete platiť v vhotovosti alebo kartou.

Je možný aj osobný odber?

Áno, pokiaľ si chcete tovar prezviať na našom sídle zvoľte spôsob dopravy „Osobný odber“. Pri osobnom odbere môžete platiť pri prevzatí tovaru kartou a v hotovosti. 

Koľko stojí doprava?

Pri objednávkach hradených kartou je doprava zdarma, takisto pri objednávkach nad 200 Eur. Pri ostatných objednávkach platí paušálna sadzba 12 Eur s DPH.

Fakturujete s DPH?

Áno.

Som zahraničná firma, viem si objednať tovar aj bez DPH?

Áno, viete, pokiaľ máte priradené IČ DPH (VAT number). Prosíme Vás, aby ste nás kontaktovali pred objednávkou.

Dodáte tovar aj do zahraničia?

Áno, ale len do vybraných krajín: Česká republika, Maďarsko, Rakúsko, Poľsko.

V prípade potreby

Reklamácia a záruka

Je možné objednaný tovar vátiť?

Áno, tovar je možné vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Podmienkou je, že tovar nebol ešte použitý.

Aký je postup pri vrátení tovaru?

Kontaktujte nás telefonicky na tel. čísle: +421 917 864 685. Pošlite nám email na adresu solava@inportante.sk, kde uvediete dôvod vrátenie tovaru a číslo objednávky.

Kam sa posiela reklamovaný tovar?

Tovar po reklamácii pošlite na adresu: Nová Osada 805/25, 929 01 Dunajská Streda.

Aká je štandardná záručná doba produktov?

Záruka je platná na dobu 2 rokov.